“100 мрій Миколаївського району”

Адміністрацією закладу освіти було вручено сертифікати та бельгійський шоколад з логотипом “100 МРІЙ МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ” учасникам: Бандурко Дар’ї, Бандурко Данилу, Мащенко Поліні, Кудар Євгенії, Літвін Діані, Єронову Михайлу, Мельник Дар’ї, Димченко Веронікі.

Дякуємо усім за участь у конкурсі, бажаємо щоб ваші мрії втілилися в життя!

Висловлюємо слова вдячності організаторам (Максиму Корнієнко) та спонсорам (Олександр ПасічнийИгорь МухарскийАлена КараяRuslan NerodaYuriy PinkovoyЛеонід МухарськийТетяна ЩербинаМикола ВівчарAnna TregubИгорь Вакарь та Тетяні Тетенькіній) конкурсу “100 МРІЙ МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ” за чудову організацію та подарунки!

#Агенція місцевого розвитку “Громада можливостей”

Третій тиждень дистанційного навчання у Трихатському ЗЗСО

Третій тиждень здобувачі освіти Трихатського ЗЗСО опановують знання у дистанційному форматі. Педагогічні працівники продовжують чат- та веб-заняття.  Учні, постійно виконуючи практичні завдання, здобувають стійкі автоматизовані навички. Теоретичні знання засвоюються без додаткових зусиль, органічно вплітаючись у тренувальні вправи. Формування теоретичних і практичних навичок досягається в процесі систематичного вивчення матеріалів і прослуховування й повторення вправ на аудіо й відеоносіях.

Дистанційне навчання у нашому закладі освіти відкриває учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає зовсім нові можливості для творчості, знаходження і закріплення різних професійних навичок, а педпрацівникам дозволяє реалізовувати нові форми і методи навчання. На уроках української мови та літератури при підготовці до контрольних творів, есе на гул диску учні створюють спільні презентації. Але проблема в забезпеченні учнів технічними засобами та підключенням до мережі Інтернет.

Система дистанційної освіти може зайняти своє місце в системі освіти, оскільки при грамотній її організації вона може забезпечити якісну освіту, що відповідає вимогам сучасного суспільства сьогодні.

Ідемо душею до Тараса

Любити Шевченка – любити Україну
Народна мудрість

Про Тараса Шевченка багато сказано, але його творчість і надалі продовжують досліджувати, оскільки феномен митця й досі не розкрито. Велич Кобзаря – у величі всієї України і особистій долі українця. Кожний сам відкриває для себе Т.Г. Шевченка, який символізує душу українського народу і його гідність.

Усе знесла й перемогла
Його любові сила.
Того великого вогню
І смерть не погасила.

З нагоди 200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченказ  9-го лютого по 3-тє березня в селі Шевченкове відбувся перший онлайн-конкурс читців та малюнка “Тарасова весна”. Організатори конкурсу: виконавчий комітет Шевченківської ОТГ за підтримки Національного заповідника “Батьківщина Тараса Шевченка”.


Конкурс без вікових обмежень, головною умовою якого було продекламувати твір  із поетичного доробку Тараса Шевченка, або ж намалювати малюнок до будь-якої його поезії.

Серед 148 учасників з різних куточків України, учениця 4 класу  Дзюба Уляна посіла ІІІ місце у номінації «Поезія» під керівництвом учителя початкових класів Берсан Тетяни. Учасниками конкурсу стали учні 4 класу: Димченко Дар`я, Макарова Валерія, Сітайло Вероніка та Врублевський Дмитро. Усі учні отримали дипломи та пам`ятні подарунки.


Дистанційне навчання

У зв’язку з продовженням карантину, Трихатський заклад загальної середньої освіти продовжує навчання за дистанційною формою згідно тижневого розкладу уроків.

Дякуємо учням та батькам за розумінням та відповідальність. Будь-яка нова справа на початку її роботи супроводжується певними труднощами, та ми впевнені, що спільними зусиллями ми справимось з викликами сьогодення.

Співпраця Трихатського ЗЗСО та Трихатського ЗДО

«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так  В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням. Саме  зараз, коли впроваджуються  всі засади Нової української школи, час  приділити максимум  уваги послідовності в умовах  безперервної освіти. Усе це  можливе  за дотримання  принципу наступності дошкільної та початкової освіти. Перехід дитини з дитячого садка в школу є важливим етапом її життя, який пов’язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.

Для колективів ЗЗСО та ЗДО проблема наступності між дошкільною, початковою ланками – одна із важливих проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти. Тому протягом ІІ семестру 2020-2021н.р. заступник директора з НВР Леонтьєва І.М., практичний психолог Кондратьєва Л.М. та вчитель початкових класів Берсан Т.В. ведуть спостереження за рядом занять різних напрямків у Трихатському ЗДО. Вихователь ЗДО Зволінська В.М. доцільно використовує різноманітні методи і прийоми активізації мислення дітей, володіє ігровими навичками та вміннями відповідно до вікових особливостей і програмових вимог, вміє організовувати дітей, переключати, спрямовувати і утримувати їхню увагу.

Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти та ЗЗСО узгоджують мету на дошкільному і початковому шкільному рівнях; взаємовідвідують освітні процеси; організовують спільну діяльність дітей ЗДО та ЗЗСО; продумують і планують спільні виховні заходи з дошкільнятами та учнями початкових класів. Дякуємо за співпрацю директору ЗДО Попок С.А. та всьому колективу.