«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням. Саме зараз, коли впроваджуються всі засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти. Перехід дитини з дитячого садка в школу є важливим етапом її життя, який пов’язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.
Для колективів ЗЗСО та ЗДО проблема наступності між дошкільною, початковою ланками – одна із важливих проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти. Тому протягом ІІ семестру 2020-2021н.р. заступник директора з НВР Леонтьєва І.М., практичний психолог Кондратьєва Л.М. та вчитель початкових класів Берсан Т.В. ведуть спостереження за рядом занять різних напрямків у Трихатському ЗДО. Вихователь ЗДО Зволінська В.М. доцільно використовує різноманітні методи і прийоми активізації мислення дітей, володіє ігровими навичками та вміннями відповідно до вікових особливостей і програмових вимог, вміє організовувати дітей, переключати, спрямовувати і утримувати їхню увагу.
Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти та ЗЗСО узгоджують мету на дошкільному і початковому шкільному рівнях; взаємовідвідують освітні процеси; організовують спільну діяльність дітей ЗДО та ЗЗСО; продумують і планують спільні виховні заходи з дошкільнятами та учнями початкових класів. Дякуємо за співпрацю директору ЗДО Попок С.А. та всьому колективу.