У зв’язку з продовженням карантину, Трихатський заклад загальної середньої освіти продовжує навчання за дистанційною формою згідно тижневого розкладу уроків.
Дякуємо учням та батькам за розумінням та відповідальність. Будь-яка нова справа на початку її роботи супроводжується певними труднощами, та ми впевнені, що спільними зусиллями ми справимось з викликами сьогодення.
«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням. Саме зараз, коли впроваджуються всі засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти. Перехід дитини з дитячого садка в школу є важливим етапом її життя, який пов’язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.
Для колективів ЗЗСО та ЗДО проблема наступності між дошкільною, початковою ланками – одна із важливих проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти. Тому протягом ІІ семестру 2020-2021н.р. заступник директора з НВР Леонтьєва І.М., практичний психолог Кондратьєва Л.М. та вчитель початкових класів Берсан Т.В. ведуть спостереження за рядом занять різних напрямків у Трихатському ЗДО. Вихователь ЗДО Зволінська В.М. доцільно використовує різноманітні методи і прийоми активізації мислення дітей, володіє ігровими навичками та вміннями відповідно до вікових особливостей і програмових вимог, вміє організовувати дітей, переключати, спрямовувати і утримувати їхню увагу.
Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти та ЗЗСО узгоджують мету на дошкільному і початковому шкільному рівнях; взаємовідвідують освітні процеси; організовують спільну діяльність дітей ЗДО та ЗЗСО; продумують і планують спільні виховні заходи з дошкільнятами та учнями початкових класів. Дякуємо за співпрацю директору ЗДО Попок С.А. та всьому колективу.
Професійна кар’єра є важливою складовою життєвої стратегії кожного педагогічного працівника закладу освіти, яка ґрунтується на професійному й особистісному зростанні, безперервній самоосвіті і самовдосконаленні. Успішне просування педагогічних працівників в освітній діяльності пов’язане з наполегливою працею, досягненням реальних результатів Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність педагога до поповнення свого досвіду. Отже з упевненістю можна стверджувати, що атестація — це підсумок професійної майстерності педагога, демонстрація його найкращих професійних умінь.
У Трихатському ЗЗСО 25 березня відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії. Педагоги ділилися своїми знахідками, методичними доробками, знайомили інших з технологією власного досвіду, який представляється у презентаціях. Усі педагогічні працівники відзначились фаховою та педагогічною майстерністю, зростанням цифрової грамотності, підвищенням рівня інформаційної та методичної компетентності (особливо під час карантинних обмежень), значними здобутками у видавничій справі та розповсюдженні позитивного педагогічного досвіду на електронних освітніх платформах, використанням сучасних інформаційних засобів для професійної орієнтації молоді, високим рівнем виховної роботи.
За наслідками атестації двом молодим спеціалістам, Васильчук О.І. та Берсан Т.В. було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії». Лапинській С.О. та Дарʼї А.Ю. було присвоєно кваліфікаційні категорії «спеціаліст першої категорії». Атестаційна комісія закладу освіти вирішила клопотати перед атестаційною комісією відділу ОКМСТ про підтвердження Нійзамовій І.А. кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший вчитель». Також клопотати про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» Ємець Л.П.
Отже, атестація для педагогічного працівника – це важливий етап його професійного життя, точка опори для подальших здобутків і звершень на педагогічній ниві. Бажаємо їм творчих злетів, професійних успіхів та постійного самовдосконалення!
Під час карантину в Трихатському ЗЗСО організовано навчання за дистанційною формою, протягом якої педагогічні працівники здійснюють освітній процес шляхом використання технологій дистанційного навчання. Дистанційна освіта здійснюється на таких платформах, як Google-клас, Viber, Google-Meet, електронна пошта.
Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, відео-урок, практичні заняття, лабораторні роботи, тестування, консультації та інші.
Отримання навчальних матеріалів, спілкування між учнями під час занять забезпечується передачею відео, аудіо, графічної та текстової інформації у синхронному і асинхронному режимі.
Налагоджена продуктивна комунікація з батьками учнів, інформуємо їх про перебіг навчання та результати, надаємо поради щодо більш активного залучення дитини до навчального процесу.
Впевнені, якщо будемо разом, пліч-о-пліч: учні, батьки, педагоги – все зможемо, все подолаємо, адже ми сильні і робимо все це заради нашого майбутнього – наших дітей.