Форсування Південного Бугу тисячами десантників і сотнями одиниць техніки стало одним з етапів найбільших в історії навчань Високомобільних десантних військ Збройних Сил України, які пройшли біля Трихат на місці понтонної переправи, яка працювала у часи ремонту Варварівського мосту. У ході навчань, тисячі десантників і сотні одиниць техніки були переправлені на 400-метровій ділянці ріки.
Організацією переправи тут займалися військовослужбовці понтонно-мостового полку інженерних військ ЗС України. Основним транспортом для переправи підрозділів на потрібний берег була поромно-мостова машина (ПММ-2М). При цьому форсування Південного Бугу здійснювалося у двох створах (ділянках).
Як розповів старший на ділянці переправи — командир взводу плаваючих інженерних машин лейтенант Рафаїл Кривицький, попри вітер і хвилю, що впливають на успішне виконання завдання, головним складовим успіху є, все ж, людський фактор.
— Все залежить від рівня підготовки екіпажу машини, що переправляють та екіпажу ПММ-2м. Якщо всі діють чітко і злагоджено — можна успішно переправити, техніку на інший берег, навіть у погану погоду, — зазначив офіцер.
Попри чималий досвід переправи підрозділів, офіцер відзначив, що таку кількість військ одночасно переправляє вперше.
Слід зазначити, що за допомогою поромної-мостової машини переправляли тільки ту техніку, яка сама не може переправлятися вплав. Це легкові машини і важка техніка (до 42,5 т). Бронетранспортери, бойові машини десанту, самохідно-артилерійська установка ВДВ «Нона» — переправлялися через річку своїм ходом.
Попри погану погоду і вітер, форсування Південного Бугу пройшло з дотриманням всіх заходів безпеки та у встановлений командуванням термін.